От край време най-малката
независима държава в света е забулена в мистика, типична за едно тайно общество. Според много теории Ватикан сити и Римокатолическата църква са пазители на древни тайни учения.
Защо Римокатолическата църква се нуждае от толкова много символи, чиито значение е заключено и пазено в дълбока тайна?
Ако тези символи са „дадени от Бог“,
защо не споделят тяхното значение със света? Какво е това, което от хилядолетия Ватикан и свързаните с нея тайни общества не искат да узнае света?
Дали ако широката общественост се запознае с тайните на Ватикан, светът ще се промени?
Десетки са изследователите се опитват да разшифроват тайнствените кодове и древната символика на това място, като започват от обелиските, изградени там. Уейн Хершел е един от тези изследователи, който подробно описва своето изследване.
Първият обелиск
Дали тайната лежи в египетските обелиски, които са станали неразделна част от изследванията с повтарящия се глобален модел на звездни карти, както е при древните пирамиди.
Най-известният обелиск стои в средата на величествения площад „Свети Петър“ пред базиликата.
„Беше невъзможно да вникна в символиката и смисъла на този обелиск с толкова много хора около мен, така че реших да уплътня прекараното там време с фотографиране на интересни статуи, картини и символи“, споделя Хершел.
Вторият обелиск Пиаца дел Пополо
За мое удивление намерих точно това, което се надявах да открия. В предната част на обелиска над арката на Порто дел Пополо е дърворезба, която наподобява Седемте хълма на Рим издигащи се до звезда.
Седмият хълм се намира в предната част и е трудно да се види. Когато човек погледне към звездата от арката, първата асоциация, която му идва на ум е Витлеемската звезда и историята за раждането на Исус Христос.
Аз обаче имах друг поглед и различни размишления за Седемте хълма и звездата.
В древността много от изчезналите цивилизации са изграждали своите архитектурни обекти и монументи по космически модел, имитиращи небесните тела.
Знанието за звездите е било от съществена важност, което ясно може да се открие във всички древни паметници.
Тяхното разположение и структура
не са избирани случайно. Така изникна и въпросът, дали местоположението на Рим е било избрано случайно, тъй като разположението на Седемте хълма на Рим има огромна прилика с разпределението на седемте звезди на Плеядите.
Това би могло да се докаже, само тогава, когато тепетата са достатъчно големи, за да се видят.
Днес, за съжаление те са твърде незабележими, а според историците с течение на времето, изкопани по много начини и после построени отново.
Това се потвърди
след проверката, която направих в Google Earth месец по-рано. Сега оригиналните хълмовете бяха едва разпознаваеми. Най-голямата следа тук е звездата, която оказва се е много важна.
Беше ли това Витлеемската звезда или беше друга специална звезда, която открих като използван символ от други цивилизации?
Третият обелиск – Пиаца дела Ротонда
Нещото, с което е необикновено това място е, че дизайнът му изглежда като миниатюрна версия на Ватикан сити.
Забелязах името „Агрипа“ на лицевата страна на Пантеона. Това ми напомня на Хайнрих Агрипа, съвременник на Леонардо да Винчи, чийто „Витрувиански човек“ той също репликира.
Това обаче би било малко вероятно, тъй като тази сграда предшества Агрипа. В много отношения Ротондата беше като базиликата.
Прави впечатление, че и двете имат подобни подови модели. Тръгнах към изхода през Пантеона и тогава нещо ми хвана окото.
Масивни мраморни плочки
с познат модел украсяват пода тук. Те бяха в ред и в съответствие с обелиска. Като напомняха на трите звезди от „колана“ на Орион. Те сякаш показваха пътя.
Това, което видях беше евентуално доказателство за моята теория на пословичната „х“ звезда, която заема централно място в звездната карта, образувана от египетските пирамиди.
Именно „колана“ на съзвездието Орион е основно изображение в тази символика. Тук картата е доста по-опростена и не включва Плеядите.
Трите звезди от „колана“ на Орион бяха тайничко включени в документален филм за Евангилието на Юда на National Geographic, където Христос посочва към Орион и казва на Юда, да следват тази звезда, която е неговата звезда.
Четвъртият обелиск – Пиаца Навона
Пристигнах до Фонтана на Четирите реки. Именно тук според историята на Даун Браун се намира четвъртият обелиск.
Мястото се състои от внушителен водопад с изграден от множество каменни статуи и детайли, които образуват голям камък, на който е разположен обелискът.
Единствената „улика“ тук, която Браун разпознава е гълъбът, който носи клонка с човката си и е кацнал на върха на обелиска. Сетих се за гълъба от историята за Ной.
Но символът на птицата присъства
в почти всички древни цивилизации, а тази птица изглеждаше точно като гълъба в пещерата Ласко във Франция.
Там имаше звездна карта на сътворението. Тогава реших, че този гълъб може да не е просто обикновено съвпадение.
В историята „Ангели и демони“ на Дан Браун бе споменато, че гълъбът е със западно изложение.
Той гледаше към голямата крепост, на замъка „Сант Анжело“, за който мнозина вярват, че съхранява тайните архиви на масоните и Ватикана.
Ключът към тайната
Реших, че трябва да се върна към Обелиска във Ватикан. Погледнах в обратната посока, назад към базиликата. Там беше статуята на Свети Петър. Това, което ме заинтригува беше в ръката на Св. Петър.
Той държеше ключ. Възможно ли е това да е ключа към тайната на обелиските?
От по-ранна снимка на другата статуя на Свети Петър се вижда, че той е коронован със свещения кръст.
Не можех да не мисля колко по-различно изглеждаше той от този, свързан с Христос.
Може би това въобще не е ореол, а метална плоча. Възможно е дори да е корона на „звезден бог“ по подобие на изображенията в древен Египет.
Бях забелязал такъв Свещен кръст
по време на посещението си в Уестминстърската катедрала. Катедралата има седем звезди по протежение на извити фронтони. В една странична зала от катедралата по стените на малък купол се открояват сред много други, седем ярки звезди.
Идеята за връзката на Христос със звездите не беше нова за мен. Бях добре запознат с текста на Откровение, в който се твърди, че той ще се върне, държейки седемте звезди в дясната си ръка. Според мен е твърде вероятно, той да е представлявал Плеядите.
В снимката на Свети Петър,
който държи ключ би трябвало да се крие ключът към първия обелиск.
При по-голям мащаб на снимката успях да разкрия някои забележителни детайли от ключа.
Ако този ключ ще отключи тайната на обелиска, то със сигурност има много общо с свещения кръст на Константин. Папата също носи подобни отличителни знаци върху облеклото си.
Гербът на Ватикан
има два от тези ключа, а назъбените сегменти също съдържат свещения кръст.
Възможно ли е изображението на двата кръстосани ключа да намеква за важно космическо значение? Дръжките на ключовете изобразяват странни кръгови модели.
Какво би могло да означава това и какъв всъщност е този фетиш към ключовете, какво точно символизират те?
Започнах да сглобявам пъзела. Ако свещеният кръст – „Христовият свещен кръст“, както е известен – представлява съзвездието Орион, а трите звезди от „колана“ му в подредба, наподобяваща буквата „р“ указващи пътя към свещената звезда, от тук произлиза въпроса възможно ли е оформлението на Ватикан да има нещо общо с това?
Аз обаче търсех много по-голям свещен кръст. Тогава разбрах, че моите предубеждения за това, което се надявах да открия ме бяха заслепили.
Свещеният кръст
не беше противоположен на египетския обелиск, той беше на мястото, към което Свети Петър сочеше.
Той бе вписан в целия площад около Обелиска, който представляваше пояса на Орион в типична за древен Египет фалусна форма.
Точно като в свещения съюз между женското и мъжкото начало, познати от звездната индийска карта, представляваща фалически символ като изображение на Бог Шива.
Каква тайна се крие
в края на пешеходната ивица през площада Свети Петър? Това е замъкът Сант Анджело.
Човек не би могъл просто да влезе там и да види неговата скрита библиотека, но бях убеден, че ако можех да погледна целия Ватикан отгоре щях да успея да разбия кода.
Отново се обърнах към Google Earth за отговорите. Не можех да повярвам, че всичко беше толково очевидно.
Пред мен се разкри модел на звездна пирамидална карта, която дешифрирах от сателитни снимки.
НП/ Уейн Хершел