В тази афера
нито една линия от официалната версия не носи логична информация.
Първо нека припомним, че “черните кутии” са всъщност в оранжев цвят. Уточнението е важно. Ще разберем това по-долу в анкетата.
Всички комерсиални самолети притежават по две кутии. Концептът на черните кутии е, че те са създадени като неразрушими.
Притежават технически ансамбъл, който записва във всеки един момент скоростта, надморската височина, местоположението на самолета, както и всеки отделен звук или глас в пилотската кабина.
Случаите, в които черните кутии не са намерени или пък, в които те са негодни за извличане на информация са изключително рядки.
Застрахователните компании са първите, които извличат информация от черните кутии. Веднага след тях са правителствата и тайните служби.
И така, четири самолета се равняват на осем кутии
Какво ни казва официалната версия ? Четири от осемте кутии никога не са намерени.
Тоест половината, а това представлява световен рекорд за всички случаи на черни кутии.
Става въпрос за четирите кутии на двата самолета врязали се в Кулите Близнаци: American 11 и United Airlines, UA 175.
Остават още четири. Тези на American 77 и на United Airlines 93 (UA 93).
Относно полет AA 77, изглежда, че кутиите са открити, но местонахождението е неясно, дори противоречиво.
Мистификацията, която някой подхранва
Бъркхаймър и Моравитц са пожарникари, които твърдят, че кутиите са намерени до “мястото на катастрофата”.
Говорителят Дик Бридж също потвърждава, че черните кутии се намират – “точно на местоположението на сблъсъка на самолета”, до Пентагона.
Но други източници споделят, че кутиите са намерени на 100 метра от сблъсъка, което представлява забележителна разлика.
Бъркхаймър и Моравитц описват кутии в “тъмен цвят”, а споменахме, че кутиите са всъщност в оранжев цвят.
На това твърдение, властите отвръщат, “че по-добре да ги виждат тъмни, отколкото изобщо да не ги виждат”. Поразителна лъжа.
United Airlines 93 е полетът, който се разбива до Пенсилвания
През 2006 г. транскрибцията става публично достояние, по време на процеса на Закариас Мусауи. Записвачът CVR се оказва твърде повреден за декодиране на ясна информация.
Говори се за променена транскрибция, която е вече на пет години, тъй като картата памет, с номер DCA01MA065 е разследвана от National Transportation Safety Board, на 15 февруари 2002.
Споделените данни показват значително отклонение в траекторията на полета и неговата надморска височина.
Сведенията не кореспондират с тези на „Ню Йорк Таймс“
Изглежда, че самолетът е пристигал от югоизток и това е доказуемо с намерени следи в Ню Балтимор, на 13 км от кратера на падналия самолет.
А ъгълът на падане не съответства на вертикалния импакт, представен от правителството. Според FDR ъгълът на падане е възлизал на 35 градуса.
Също така, анализите извършени от гражданска защита не отчитат замърсяване от керосин, а се предполага, че резервоарите с гориво са били пълни.
В крайна сметка имаме избор: или записът е фалшифициран, или правителствената информация е деформирана.
Източник: « Les 8 mystérieuses boites noires du 11-Septembre », par Giulietto Chiesa